Het zijn er nog maar 143 Franske dan zit je weer aan de 2500Moet geen probleem zijn.
Grtz.Den
Seat leon TDI 2003 Stella
-Topsport body kit en velgen
-Aerowissers voor
-Aero Caddy wisser achter
-Cupra lip
-Cupra teller
-Cruisecontr+MFA fct.
-Cupra pookhoes en stuur
-Chipped 110==>140PK
-volledig RVS uitlaatlijn Miltek/Simons
* op naar Cupra R velgen en remupgrade
En dan nu weer ontopic![]()
@ ghia. Ik heb je een berichtje gestuurd maar volgens mijn outbox is er niks verstuurd. Heb de laatste weken wel meerdere berichten verstuurd naar 3 mensen, maar geen reacties gehad dus denk dat ik niks kan versturen op een of andere manier. Zou jij er even naar willen kijken aub.??
Thanx!!!!!!!!!
grtz philip
Audi A3 8P 2.0TDI 140pk/ S3 voorbumper/ Weitec Hicon GT Coilover/ RS6 18"/ (ACT-Ronal 3-delige 18" under construction bij Velgenrenovatie.com)
Laatst gewijzigd door Ghia; 12-04-11 om 20:13. Reden: antwoord naar juiste topic verplaatst
Ghia!!! Kan jij ffe naar mijn account kijken. Ik kan niet pben en en kan ze niet ontvangen en ik kan mijn topic texten niet veranderen zoals mijn project topic naam!
thanks alvast
grtz philip
Audi A3 8P 2.0TDI 140pk/ S3 voorbumper/ Weitec Hicon GT Coilover/ RS6 18"/ (ACT-Ronal 3-delige 18" under construction bij Velgenrenovatie.com)
Topic naam wijzigd bij mij ook niet... ?
NO GO 4 Tupperware!!!!!
@Philip: wil jij even kijken bij instellingen (rechts bovenin de pagina) dan naar Algemene instellingen (rechts in het tabel) of daar de optie Privéberichten Aan aangevinkt is. Dit is iets wat je afzonderlijk kan reglen. Als dit uit staat, dan kun je inderdaad geen pb ontvangen en versturen.
En heb het topic even verplaatst en gekoppeld naar dit topic, want zo blijft het overzichtelijk.
Laatst gewijzigd door Ghia; 13-05-11 om 20:24.
Ik heb hier een topic gemaakt waarin uitgelegd wordt hoe je zelf een topic titel kan veranderen: http://www.seat-club.nl/showthread.p...van-topictitel
Ghia.. de tijden op het forum kloppen niet...
ik post net een Reply.. en staat dat om 10:50 heb geplaatst terwijl het nu 13:29 is....
en...
Ik kan thuis niet inloggen.. alleen op mijn werk....
Xenon H4-BI 6000K
HU: Alpine CDA-117Ri
Processor: Alpine PXA-H100 IMPRINT Geluidsprocessor
Comp: Kicker QS65.2
Rear Speakers: Kicker KS460
Comp Amp: Kicker zx450.2
Woofers: 2X Kicker S12L7 (1500RMS)
Amp. Woofer: ESX 7000D
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)
Bladwijzers