+ Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 11 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 110
    Senior Member Franske Franske's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Re: Welkom op onze vernieuwde site

De cookies en de geschiedenis heb ik daarvoor al gewist dus daar kan het niet aan liggen. |Het gekke is dat ik wel de melding ontvang, dat ik ingelogd ben en als de browser me niet automatisch doorstuurt ik dan op een link daaronder moet klikken. De browser stuurt me wel automatisch door maar vervolgens ben ik dan niet ingelogd en kan dan slechts een paar topic's bekijken.
    Grt. Franske

Vorige auto: Seat Toledo 1.8 20VT Executive '04
    Huidige auto: Fiat Croma 2.2 16V Dynamic '06

Senior Member SpeedDevil-Alex SpeedDevil-Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008

Oke erwin geen probleem.. Zag dat je mijn projecttopic titel aangepast had tnx kon je bij de vorige verisie van het forum ook het aantal post die je per pagina ziet aanpassen? Want de standaard is nu 10 per pagina maar die kan je dus aanpassen nu net als dat pagina 1 het meest recente bericht is ipv de laatste... Je kan nu veel meer pimpen aan het forum

als ik wat nieuws aan mijn ride heb, dan pb ik je wel als ik er pics van gepost heb... Hopelijk vind je snel de oplossing want dat scheelt je een hoop werk
    Future ride: Een snelle seat

Current ride: Toyota Corolla 1.6 vvti

Old ride: LEON 1m 1.8 20VT

opzoek naar leuke bijoux kettingen, tasbungels, telefoonbungels, zeepkettingen, kinderkettingen en nog veel meer.... kijk dan in de webwinkel van mijn vrouw www.bijoux-i-catcher.nl

Senior Member witte leon witte leon's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010

erwin wil je die smils bij mij ook instellen als je wilt....bij mij lukt het niet

Geregistreerde gebruikers Ghia heeft de reputatie uitgeschakeld Ghia's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

@ Franske: Erg vaag want heb zelf dit probleem niet met m'n eigen account, maar ook niet met ons test account.
    Het Forum staat ook zo ingesteld dat je op 1 account op meerdere pc's ingelogd kan zijn.
    Heb je dit bij alle pc's of alleen bij 1

@Alex: Geen probleem, maar het is wel straks de bedoeling dat iedereen dar zelf gewoon kan doen. En je kan inderdaad heel erg veel met dit forum, vandaar dat het voor mij ook of en toe even zoeken en goolgen is om alles goed onder de knie te krijgen

@Witte Leon: geregeld

Senior Member Franske Franske's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    @ Erwin, ik heb dit i.i.g. bij de pc op mijn werk. Op andere pc's heb ik nog geen pogingen gedaan maar ik weet wel dat ik voorheen op de 'oude site' wel gewoon vanaf mijn werk kon inloggen.
    Grt. Franske

Vorige auto: Seat Toledo 1.8 20VT Executive '04
    Huidige auto: Fiat Croma 2.2 16V Dynamic '06

Senior Member Bossie Bossie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Ligt misschien aan het IP adres van je werk (netwerk)?

Ik heb een internet dongle voor Rusland, en die word ook geblokkeerd hier door het Russisch IP adres.

Ingeschreven
    Dec 2005
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franske Bekijk Berichten
    @ Erwin, ik heb dit i.i.g. bij de pc op mijn werk. Op andere pc's heb ik nog geen pogingen gedaan maar ik weet wel dat ik voorheen op de 'oude site' wel gewoon vanaf mijn werk kon inloggen.
    Kun je dit eens controleren, want zo als ik al zij heb ik er zelf geen problemen mee.

Ingeschreven
    Dec 2005
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bossie Bekijk Berichten
    Ligt misschien aan het IP adres van je werk (netwerk)?

Ik heb een internet dongle voor Rusland, en die word ook geblokkeerd hier door het Russisch IP adres.
    IP adres uit oa Rusland hebben we inderdaad door de vele hackers daar geblokkeerd.

Ingeschreven
    Dec 2005
    Het probleem met de topictitels is opgelost.

De topictitel kon wel aangepast worden, maar in elk bericht daar kwam te staan REen dan het oude topictitel).
    Deze verschijnen nu niet meer vanaf gisteren.
    Berichten voor deze verandering hebben nog wel standaard dit staan, en dit kan alleen handmatig per bericht aangepast worden.
    Deze laten we daarom ook gewoon staan.

Hier nog even de uitleg hoe je de topictitel kan veranderen:

V. Hoe kan ik de titel van mijn topic nu aanpassen
    A. Ga naar de eerste bericht die op de eerste pagina van je topic staat. Klik vervolgens op "Wijzig Bericht" en vervolgens op "Geavanceerd". Hier kun je je topic titel veranderen.
    Laatst gewijzigd door Ghia; 07-04-11 om 10:40.

Senior Member witte leon witte leon's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    bedankt

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Seat presenteert vernieuwde Leon (FR)
    Door Ghia in forum Seat nieuws
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 10-02-09, 11:13

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten