gecondoleerd en sterkte
Ja.tuurlijk wil ik niet missen
Nee,ik help de club niet
gecondoleerd en sterkte
groeten arretje
sterkte cupra-20vt....
NO GO 4 Tupperware!!!!!
Gecondoleerd en veel sterkte
Gecondoleerd en veel sterkte
Silverstyle is a happy audi driver
Zo als het er nu naar uit ziet is het morgen niet super warm maar met een droge dag en kans op zon zal het vast een heerlijke dag worden![]()
Leon FR TDI 2.0 - Cupra Pedalen, Target 6000k Xenon, Midden Armsteun, Smoke knipperlicht & Blindplaat - Bezig met: Motorkap aanpassing
SA-Webdesign sterk in de ontwikkeling, onderhoud en hosting van uw website. www.sa-webdesign.nl
De naam kwam me ook al zo bekand voor maar toen ik net mijn vorrige Leon had gekocht heb ik hier een Meeting gahd met TeamIbiza
Oude tijden herleven toenw as het wat warmer nu is het vast gezelliger![]()
Leon FR TDI 2.0 - Cupra Pedalen, Target 6000k Xenon, Midden Armsteun, Smoke knipperlicht & Blindplaat - Bezig met: Motorkap aanpassing
SA-Webdesign sterk in de ontwikkeling, onderhoud en hosting van uw website. www.sa-webdesign.nl
dat is gaaf zo'n meeting ! maar ben pas vanaf gisteren geregistreerd op het forum dus helaas andere plannen. volgende keer beter![]()
iedereen tot morgen ,ga nu ff soep maken![]()
1/2 en 3 Juni 2012 het SCN campingweekend ,de aller-gezelligste meeting ,je weet niet wat je mist
audi a5 260 pk
proline /zwart en 20 inch asa wheels
moet ik thuis nog wel eerst eten?
zal me auto maar ver weg zetten morgen hahahaha![]()
EHBO daar red je levens mee.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg ,maat maar leuk dat je komt![]()
1/2 en 3 Juni 2012 het SCN campingweekend ,de aller-gezelligste meeting ,je weet niet wat je mist
audi a5 260 pk
proline /zwart en 20 inch asa wheels
Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)
Bladwijzers